Polityka prywatności
Kim jesteśmy?
Właścicielem i operatorem niniejszej strony - www.abagripolska.pl - (dalej: "Strona") jest AB Neo, będące częścią grupy spółek Associated British Foods plc (spółki zarejestrowanej w Anglii i Walii pod numerem 00193800) (w dalszej części informacji w pierwszej osobie liczby mnogiej).
O czym informujemy
Dowiesz się, jakie informacje zbieramy o użytkowniku, gdy odwiedza on naszą stronę internetową lub w inny sposób przekazuje nam informacje.
Dowiesz się również jak możesz skorzystać ze swoich praw (w tym prawa do sprzeciwu wobec niektórych czynności przetwarzania danych, które wykonujemy),
Jakie dane osobowe zbieramy?
Dane o na stronie oraz informacje o komputerze użytkownika
Jak korzystamy z tych danych?
Kiedy przeglądasz naszą stronę internetową, używamy plików cookies (tzw. ciasteczka) do gromadzenia danych:
- O tym jak korzystasz z naszej Strony internetowej- gromadzimy standardowe informacje z logów internetowych oraz informacje na temat zachowania odwiedzających.
- Rejestrujemy liczbę odwiedzających, to w jaki sposób korzystają z różnych obszarów Strony internetowej oraz wszelkich przydatnych funkcji lub linków. Nie wykorzystujemy tych informacji w sposób, który pozwoliłby na identyfikację użytkownika.
- Korzystamy z usług stron trzecich, takich jak Google Analytics i Hotjar, do zbierania tych informacji, ale są one przetwarzane wyłącznie w sposób, który nie pozwala na identyfikację osób. Nie próbujemy i nie zezwalamy stronom trzecim na podejmowanie jakichkolwiek prób poznania tożsamości osób odwiedzających naszą stronę internetową. - Informacje dotyczące Twojego komputera; czyli Twój adres IP, kod kraju, system operacyjny i typ przeglądarki.
- Używamy tych informacji, aby pomóc w utrzymaniu bezpieczeństwa naszej Strony internetowej oraz do określenia trendów, abyśmy mogli poprawić jej działanie.
- Używamy tych informacji również w celu dostosowania Witryny do Twoich zainteresowań oraz aby zapewnić, że zawartość Witryny jest prezentowana w sposób jak najbardziej dostosowany do Twoich potrzeb, a także aby umożliwić Ci udział w interaktywnych funkcjach Witryny, jeśli się na to zdecydujesz.
Nie wykorzystujemy tych informacji w sposób, który pozwoliłby na identyfikację użytkownika.
Dane, które zbieramy za pomocą nieistotnych plików cookie, są wykorzystywane na podstawie Twojej zgody. Wszelkie inne informacje, które zbieramy na temat korzystania przez Ciebie z naszej Witryny, wykorzystujemy w oparciu o to, że jest to niezbędne do realizacji naszych uzasadnionych interesów związanych z utrzymaniem i zarządzaniem naszą Witryną oraz zapewnieniem jej bezpieczeństwa.
Więcej informacji na temat tego, jak korzystamy z plików cookies na naszej Stronie internetowej znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej plików cookies powyżej
Jak długo przechowujemy informacje?
Informacje na temat Twojej wizyty na naszej stronie internetowej będziemy przechowywać tylko tak długo, jak będzie to konieczne do celów, o których wspomnieliśmy. Zazwyczaj usuwamy informacje o odwiedzinach użytkownika co 26 miesięcy.
Komu udostępniamy informacje?
Informacje o użytkownikach odwiedzających naszą Stronę internetową udostępniamy dostawcom usług, którzy pomagają nam w administrowaniu i zarządzaniu Stroną. W tym przypadku jest to agencja reklamowa Superego A/S.
Informacje o korzystaniu z naszej Strony internetowej udostępniamy również sieciom reklamowym, przy czym na podstawie tych informacji nie można zidentyfikować użytkownika. W tej grupie jest również Facebook.
Dokąd przekazujemy informacje?
Informacje, które zbieramy na temat korzystania z naszej Strony są gromadzone na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i nie są przekazywane poza jego granice.
Informacje, które nam wysyłasz
Jak korzystamy z tych danych?
Nie musisz podawać nam bezpośrednio żadnych informacji, kiedy korzystasz z naszej Strony internetowej. Jeśli zdecydujesz się skorzystać z funkcji "Skontaktuj się z nami" lub "Pobierz arkusze sprzedaży itp." lub w inny sposób skontaktujesz się z nami, wykorzystamy przesłane przez Ciebie informacje, aby móc udzielić odpowiedzi na Twoje pytanie. Kiedy wykorzystujemy Twoje dane osobowe w tym celu, mamy uzasadnioną potrzebę komunikowania się z Tobą zgodnie z Twoimi życzeniami i oczekiwaniami. Będziemy również wykorzystywać te dane w uzasadnionej potrzebie skorzystania z fachowej porady oraz w celu zapewnienia zgodności z obowiązkami prawnymi, którym podlega nasza firma.
Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób wykorzystujemy informacje przesłane przez Ciebie do potrzeb rekrutacji, znajdziesz w naszej sekcji poświęconej rekrutacji.
Jak długo przechowujemy informacje?
Będziemy przechowywać Twoje dane tylko tak długo, jak będzie to konieczne w związku z obsługą Twojego zapytania. Zwykle przechowujemy historię rutynowych zapytań przez 6 miesięcy, ale w niektórych przypadkach (np. gdy zapytanie dotyczy umowy między nami lub gdy musimy uzyskać poradę prawną, aby ustosunkować się do skargi) możemy potrzebować zachować historię naszej komunikacji przez okres do 6 lat.
Komu udostępniamy informacje?
Będziemy udostępniać Twoje dane naszym usługodawcom i naszym profesjonalnym doradcom, jeśli będzie to konieczne w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie lub skargę.
W innych wypadkach nie będziemy udostępniać informacji o użytkowniku stronom trzecim, chyba że:
- mamy na to Twoją zgodę;
- wymaga tego od nas prawo;
- jest to konieczne, abyśmy mogli egzekwować nasze warunki użytkowania serwisu, nasze prawa lub własność, albo prawa lub własność jakiejkolwiek strony trzeciej; lub
- jest to konieczne w związku ze sprzedażą naszego przedsiębiorstwa lub jego aktywów (w takim przypadku Twoje dane zostaną ujawnione naszym doradcom i doradcom potencjalnego nabywcy i przekazane nowym właścicielom).
Dokąd przekazujemy informacje?
Informacje, które wysyłasz nam za pośrednictwem naszej Strony są gromadzone na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i nie są przekazywane poza jego granice.
Rekrutacja
Jak korzystamy z tych danych?
Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, aby wysłać nam swoje CV lub inne informacje w celu odpowiedzi ogłoszenie dotyczące rekrutacji, wykorzystamy te informacje, aby odpowiedzieć na Twoje zapytanie i rozważyć Twoją kandydaturę na dostępne stanowisko.
Kiedy wykorzystujemy Twoje dane osobowe w ten sposób, robimy to w ramach naszej uzasadnionej potrzeby związanej z zarządzaniem procesem rekrutacji. Tam, gdzie to konieczne, będziemy również wykorzystywać te dane w uzasadnionej potrzebie skorzystania z fachowej porady oraz w celu zapewnienia zgodności z obowiązkami prawnymi, którym podlega nasza firma.
Jak długo przechowujemy informacje?
Informacje przekazane przez osoby ubiegające się o pracę przechowujemy zazwyczaj przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy po podjęciu decyzji dotyczącej rekrutacji. Jeśli Twoje podanie nie zostanie rozpatrzone pozytywnie, możemy zdecydować się na zachowanie Twoich danych na dłużej, jeśli uważamy, że możesz być odpowiedni na inne stanowisko, które może pojawić się w grupie ABF w przyszłości. Jeśli się na to zdecydujemy, poinformujemy Cię o tym, abyś mógł z tego zrezygnować, jeśli zechcesz.
Komu udostępniamy informacje?
Będziemy udostępniać Twoje dane naszym usługodawcom i profesjonalnym doradcom w sytuacji, gdy jest to konieczne do zarządzania procesem rekrutacji.
W innych wypadkach nie będziemy udostępniać informacji o użytkowniku stronom trzecim, chyba że:
- mamy na to Twoją zgodę (na przykład w celu udostępnienia Twoich danych innej spółce z grupy w celu przeprowadzenia przez nią rekrutacji);
- wymaga tego od nas prawo;
- jest to konieczne, abyśmy mogli egzekwować nasze warunki użytkowania serwisu, nasze prawa lub własność, albo prawa lub własność jakiejkolwiek strony trzeciej; lub
- jest to konieczne w związku ze sprzedażą naszego przedsiębiorstwa lub jego aktywów (w takim przypadku Twoje dane zostaną ujawnione naszym doradcom i doradcom potencjalnego nabywcy i przekazane nowym właścicielom).
Dokąd przekazujemy informacje?
Wszelkie informacje przesyłane nam za pośrednictwem naszej strony internetowej w związku z ubieganiem się o pracę są przechowywane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i nie są przekazywane poza jego granice.
Informacje przekazywane nam przez użytkownika podczas zapisywania się do naszego biuletynu, pobierania z naszej Strony arkuszy danych, kart sprzedaży, broszur i innych informacji pobieranych za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Jak korzystamy z tych danych?
Nie musisz podawać nam bezpośrednio swoich danych osobowych, kiedy korzystasz z naszej Strony internetowej. Jednak pewne informacje, usługi i udogodnienia mogą być dostępne tylko wtedy, gdy użytkownik przekaże nam odpowiednie dane. Na przykład, zapisując się na biuletyn, pobierając z naszej Strony arkusze danych, karty sprzedaży, broszury i inne informacje, do których wymagany jest adres email, zostaniesz poproszony o podanie danych osobowych. W przypadku, gdy poprosimy Cię o dostarczenie nam informacji, które nie są absolutnie niezbędne do zapewnienia usług lub udogodnień, którymi jesteś zainteresowany, wyraźnie to zaznaczymy. Możliwe, że uzyskane dodatkowych danych jest dla nas przydatne, ponieważ pomaga nam dowiedzieć się więcej o naszych klientach lub ulepszyć nasze produkty i usługi.
Zapisując się do naszego biuletynu, pobierając z naszej Strony arkusze danych, karty sprzedaży, broszury i inne informacji pobierane za pośrednictwem poczty elektronicznej, będziemy korzystać z danych osobowych, które nam podasz:
- w celu dostarczania biuletynów i innych informacji promocyjnych, o które nas prosisz;
- w celu dostarczenia konkretnych informacji na temat naszych produktów i usług, jeśli o nie poprosisz;
- aby lepiej rozumieć potrzeby i preferencje naszych klientów i osób kontaktowych;
Kiedy wykorzystujemy Twoje dane osobowe do tych celów, robimy mając uzasadnioną potrzebę związaną z rozwojem i promocją naszych towarów i usług oraz komunikacją z Tobą zgodnie z Twoimi życzeniami i oczekiwaniami. W każdej chwili możesz sprzeciwić się wykorzystywaniu przez nas Twoich danych do tych celów.
Więcej informacji na temat sposobu, w jaki wykorzystujemy Twoje dane do celów marketingu bezpośredniego, znajdziesz w naszej części poświęconej marketingowi bezpośredniemu.
Będziemy również wykorzystywać te dane w uzasadnionej potrzebie skorzystania z fachowej porady oraz w celu zapewnienia zgodności z obowiązkami prawnymi, którym podlega nasza firma.
Jak długo przechowujemy informacje?
Informacje, które przechowujemy dla celów marketingu bezpośredniego, dzięki którym możemy wysyłać do Ciebie newslettery i inne materiały promocyjne, są przechowywane przez nas tak długo, jak długo jesteś zainteresowany otrzymywaniem naszych materiałów marketingowych. W każdej chwili możesz jednak zażądać zaprzestania wykorzystywania Twoich danych do celów marketingowych, wypisując się z subskrypcji lub kontaktując się z Simonem Henriksenem pisząc na adres sfh@ab-neo.com
Komu udostępniamy informacje?
W razie potrzeby udostępniamy dane naszym dostawcom, usługodawcom i profesjonalnym doradcom..
W innych wypadkach nie będziemy udostępniać informacji o użytkowniku stronom trzecim, chyba że:
- mamy na to Twoją zgodę;
- wymaga tego od nas prawo;
- jest to konieczne, abyśmy mogli egzekwować nasze warunki użytkowania serwisu, nasze prawa lub własność, albo prawa lub własność jakiejkolwiek strony trzeciej; lub
- jest to konieczne w związku ze sprzedażą naszego przedsiębiorstwa lub jego aktywów (w takim przypadku Twoje dane zostaną ujawnione naszym doradcom i doradcom potencjalnego nabywcy i przekazane nowym właścicielom).
Dokąd przekazujemy informacje?
Informacje, które zbieramy kiedy zapisujesz się do naszego newslettera, pobierasz arkusze danych, karty sprzedaży, broszury i inne informacje pobierane na pocztę elektroniczną z naszej Strony internetowej są gromadzone przez nas i nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Marketing bezpośredni
Jak korzystamy z tych danych?
Będziemy wykorzystywać podane przez Ciebie dane kontaktowe do przekazywania informacji promocyjnych, o które prosisz lub które naszym zdaniem mogą Cię zainteresować. Informacje te będą również wykorzystywane do poznania potrzeb i zainteresowań naszych klientów oraz do oceny skuteczności naszych działań marketingowych.
Będziemy się z Tobą kontaktować w celach marketingowych za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub SMS-ów jedynie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.
Kiedy wykorzystujemy Twoje dane osobowe do celów marketingu bezpośredniego, robimy to mając uzasadnioną potrzebę związaną z promowaniem naszej działalności oraz oferowanych przez nas towarów i usług.
Jak długo przechowujemy informacje?
Przechowujemy informacje dla celów marketingu bezpośredniego tak długo, jak długo jesteś zainteresowany otrzymywaniem wiadomości marketingowych. Używamy narzędzi do śledzenia, które pomagają nam monitorować skuteczność naszych działań e-marketingowych i usuwamy kontakty z naszej bazy danych e-marketingowych (Campaign Monitor) po 2 latach braku aktywności odbiorców.
Możesz zażądać zaprzestania wykorzystywania Twoich danych do celów marketingowych kontaktując się z Simonem Henriksenem pisząc na adres sfh@ab-neo.com oraz rezygnując z otrzymywania wiadomości marketingowych poprzez anulowanie subskrypcji.
Komu udostępniamy informacje?
Tam, gdzie jest to konieczne, udostępniamy dane naszym dostawcom i usługodawcom.
W innych wypadkach nie będziemy udostępniać informacji o użytkowniku stronom trzecim, chyba że:
- mamy na to Twoją zgodę;
- wymaga tego od nas prawo;
- jest to konieczne, abyśmy mogli egzekwować nasze warunki użytkowania serwisu, nasze prawa lub własność, albo prawa lub własność jakiejkolwiek strony trzeciej; lub
- jest to konieczne w związku ze sprzedażą naszego przedsiębiorstwa lub jego aktywów (w takim przypadku Twoje dane zostaną ujawnione naszym doradcom i doradcom potencjalnego nabywcy i przekazane nowym właścicielom).
Dokąd przekazujemy informacje?
Informacje, które zbieramy ma potrzeby marketingu bezpośredniego są gromadzone na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego i nie są przekazywane poza jego granice.
Twoje prawa
W każdej chwili możesz poprosić nas o dostarczenie Ci informacji o Twoich danych osobowych. Jeśli chodzi o Twoje dane osobowe, które są przechowywane przez nas w celu zawarcia umowy między nami lub w związku z wyrażoną przez Ciebie zgodę, masz prawo poprosić nas o udostępnienie kopii tych informacji w uporządkowanym, powszechnie używanym i nadającym się do odczytu maszynowego formacie, abyś mógł je ponownie wykorzystać lub udostępnić innym organizacjom.
Jeśli uważasz, że dane osobowe, które przechowujemy na Twój temat są niedokładne lub niekompletne, możesz poprosić nas o ich poprawienie lub uzupełnienie.
W określonych przypadkach masz również prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych i możesz poprosić nas o ograniczenie wykorzystania Twoich danych oraz ich usunięcie.
Istnieją jednak pewne wyjątki od tych praw. Na przykład, nie mamy możliwości usunięcia Twoich danych, jeśli prawo wymaga ich przechowywania lub jeśli przechowujemy je w związku z umową zawartą z Tobą. Tak samo można odmówić dostępu do danych użytkownika, jeśli udostępnienie tych informacji ujawniłoby dane osobowe innej osoby lub jeśli jesteśmy prawnie zobligowani do nieujawnienia takich informacji.
Jeśli chcesz skorzystać z któregoś z tych praw, skontaktuj się z Heidi Bjørn pisząc na adres hb@ab-neo.com
Kontakt z nami i prawo do skargi
Czekamy na pytania, uwagi i prośby dotyczące informacji o prywatności - prosimy kierować je do Heidi Bjørn na adres hb@ab-neo.com.
Jeśli masz obawy dotyczące tego, w jaki obchodzimy się z Twoimi danymi osobowymi, masz prawo złożyć skargę do komisarza ds. informacji (ICO). Szczegółowe informacje o tym, jak to zrobić znajdziesz na stronie ICO pod adresem https://ico.org.uk/concerns/ lub dzwoniąc na infolinię 0303 123 1113.
Ostatnia aktualizacja polityki prywatności: 08/12/2020